Dla wielu firm papier firmowy czy faktura z nadrukiem firmowym są ciągle jeszcze zbędnymi wydatkami. Tymczasem znaczenie eleganckiego papieru firmowego jest trudne do przecenienia, zwłaszcza dla średniej i dużej firmy. To zwykle pierwszy po wizytówce element identyfikacji wizualnej, z jakim ma do czynienia Klient naszej firmy.
Własny papier firmowy nie tylko podnosi prestiż firmy, ale łączy też funkcje informacyjno-reklamowe i praktyczne. Kluczowe znaczenie ma tu dostosowanie grafiki do charakteru firmy oraz elegancja i dyskrecja designu.
Zazwyczaj papier firmowy projektujemy wraz z wizytówkami oraz innymi elementami identyfikacji wizualnej, jak tablice informacyjne, reklamowe czy szyldy i kasetony, tak aby stworzona linia miała charakter jednolity i rozpoznawalny.
Wykonujemy papiery firmowe w jednej tonacji kolorystycznej, a także papiery pełnokolorowe. Dominującą dziś konwencją są papiery w dwóch lub trzech kolorach.
Podmiot jest beneficjentem programu rządowego "Tarcza Finansowa PFR 2.0"
Firma uzyskała subwencję finansową, a udzielającym jej wsparcia był PFR.